Strona główna »
Jednostki organizacyjne »
Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy
Stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy
E-mail: um@poniec.pl
Telefon: 5731533
1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie samodzielnymi stanowiskami pracy i Referatem materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej komisje,
3) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Burmistrza,
6) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań.
7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
9) współudział w organizowaniu szkoleń radnych ,
10)prowadzenie archiwum zakładowego,
11)obsługa jednostek pomocniczych gminy
12)przygotowywanie i przesyłanie materiałów do publikacji.
Informacje powiązane:- osoby:
Typ jednostki:
Wydziały i stanowiska urzęduAutor informacji: Marcin Pazdaj
Informację wprowadził: Marcin Pazdaj
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2007-08-01 (przeniesienie danych z poprzedniej wersji BIP)
Zmian: 0