1.reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, 2.prowadzenie bieżących spraw Gminy:
1) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy 2) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu, 3) zapewnianie przestrzegania prawa przez referat oraz pracowników Urzędu, 4) okresowe zwoływanie - nie rzadziej jednak, niż raz na kwartał - narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań, 5) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy, 6) rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań, 7) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej, 8) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy, 9) upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, 10) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Sekretarza, Skarbnika oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych, 11) wykonywanie innych zadania zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu Autor informacji: Marcin Pazdaj Informację wprowadził: Marcin Pazdaj Opublikowany dnia: 2007-06-04 Wprowadzony do BIP dnia: 2007-08-01 (przeniesienie danych z poprzedniej wersji BIP) Zmian: 0